Warning: Parameter 1 to wp_default_scripts() expected to be a reference, value given in /home/users/timefordesign/public_html/timefordesign.pl/wp-includes/plugin.php on line 600

Warning: Parameter 1 to wp_default_styles() expected to be a reference, value given in /home/users/timefordesign/public_html/timefordesign.pl/wp-includes/plugin.php on line 600
TIME FOR DESIGN
2016-04-21

Festiwal krawiectwa marki Bytom

ŁUKASZ DUSZA

UdostępnijShare on Facebook2Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0

Przeglądając kilka dni temu strony polskich marek garniturowych trafiłem na taką oto informacją na stronie Bytom.

bytom
Pierwsza myśl – poznam jednego z kreatorów polskiej sceny garniturowej! Co za okazja! Niewiele myśląc przeorganizowałem swoje plany, aby pojawić się w C.H. Klif w Gdyni w sobotnie południe.

Poza pracownikami salonu znajdującego się na pierwszym piętrze „Klifu” oraz zainteresowanych owym wydarzeniem klientów, spotkałem Mistrza Krawieckiego Arkadiusza Maja związanego z marką i krawiectwem miarowym od ponad ćwierć wieku.

(Tutaj miała pojawić się notatka na temat doświadczenia i kunsztu ww. mistrza krawieckiego, niestety google nie potrafiło znaleźć takich informacji, a marka Bytom mimo kilku próśb nie była zainteresowana przedstawieniem osoby, która ich firmowała).

 

bespoke off the cuff dc (1)Spotykając się z osobą, po której spodziewałem się autorytetu guru, okazało się szybkim zejściem na ziemię. Chociaż doświadczenie życiowe Pana Arkadiusza jest niepodważalne i świadczy o nim, m.in. szlachetna szarość czupryny, to już ubiór i rozmowa w tak oczywisty sposób nie potwierdzała jego pozycji.

Mężczyzna, który jest fizycznym dowodem jakości polskiej marki z tradycjami, mówiący o najnowszych trendach. Zaprezentował się w czarnym jednorzędowym garniturze na dwa guziki, który w takiej sytuacji był nie stosowny (zdecydowanie w tym miejscu powinien się pojawić granatowy/szary garnitur lub dwurzędówka, o której Pan Arkadiusz mówił, jako o najważniejszym trendzie 2016 roku). Dodatkowym szokiem był fakt, że mistrz krawiecki doradzając i reprezentując markę stał przede mną w rozpiętej marynarce (oczywiście wypadałoby zapiąć górny guzik), w słabo wytaliowanej koszuli oraz czarnym krawacie, któremu brakowało kilku centymetrów do paska.

 

Mimo pięknej prezentacji próbek oraz bel materiałów na salonowym stole, przykładowych kołnierzyków oraz mankietów sam zgadywałem jakie są trendy. Pytając jakie wzory królują w tkaninach garniturowych, dowiedziałem się, że jest to krata (jednak sam musiałem dopowiedzieć, że chodzi o Kratę Księcia Walii”). Mimo pokazania nowych , włoskich oraz angielskich wełen i flanel, nie mogłem odnaleźć takiej propozycji wzoru (nie udało się to również mistrzowi krawieckiemu). Co do kolorów, potwierdziły się trendy proponowane przez wszystkie duże marki odzieżowe (czyli jasny błękit oraz pudrowy róż).

Rozczarowany takim przebiegiem spotkania podziękowałem za poświęcony czas i postanowiłem wracać do swoich obowiązków. Wychodząc i mijając witrynę sklepu Bytom doznałem szoku. Bynajmniej nie był to szok na plus. Wielka szyba oddzielała mnie od smokingu – w jego najbardziej klasycznej formie – z koszulą smokingową i czarną muchą. Jednak pod smokingiem postawione były zwykłe, czarne, matowe buty typu Derby. Shame on you Bytom! Do smokingu zawsze, tylko i wyłącznie odpowiednim obuwiem jest obuwie lakierowane na wysoki połysk!DSC01579

DSC01578

 

 

 

 

 

 

Podsumowując

Dźwignią handlu jest reklama – szczególnie, gdy klient nie jest w pełni świadomy czego powinien oczekiwać. Na pewno wśród Was znajdą się miłośnicy marki Bytom. Niestety ja nie dołączę do tego grona na chwilę obecną. Z przyjemnością jednak zmienię zdanie, gdy nadejdzie czas na recenzję oferty tej marki – w przyszłości.

Przepraszam Was za to, że nie mam dokumentacji z tego, jak przygotowany był salon wewnątrz – odmówiono mi jednak możliwości udokumentowania tego.

Jestem ciekaw waszego zdania na ten temat. Piszcie i komentujcie, podawajcie dalej, aby korzystać z oferty garniturowej w pełnej świadomości czego możemy się spodziewać 🙂

UdostępnijShare on Facebook2Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0